Eskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir Emlak

3 Ekim 2015 Cumartesi

Dergi çıkartmalarından neler yaptım ? (rose)

Eveeet! İnstagramdan yeni projenin duyurusunu yapmıştım.Ve şimdi karşınızda.Bir sabah markette dergileri karıştırırken denk geldi.Severim her yaş için kitap dergi karıştırmayı ayaküstü.Bu güzel çocuk dergisiyle de o zaman karşılaştım.Beni etkileyen yanı ise içindeki çıkartmaları oldu.Çok sevimli çok yani bence. :) gel gelelim ben neler yaptım. Daha yapacağım çok şey var ama onlar için zaman lazım. Eeee gelsin fotoğraflar.:) Sizler içinde ufak fikirler olabilir.:) 
Deneyen arkadaşlar fikirlerini instagramdan @ecceyns olarak etiketleyebilir...
Kitabın adı 'Doğa albümüm' fiyatı da 10 TL idi.  Sarah Kay










Bu çıkartmayı da mutfağın kapısına yapıştırdım.:) Yaşamayı seviyorum.

Bu çıkartmayı da yatak odasının kapısına yapıştırdım.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder